Tjena gott folk!

Nu har jag Elias tagit mig in på min flickväns blogg igen, det var dock längesen! Och ja som ni kanske också har märkt så ligger Elircus blogg så gott som nere, den finns kvar på http://bonerbrothers.blogg.se men har inte varit aktiv på snart 2 månader.. Men vem vet, kommer det en comeback kanske? Vill ni det?! ;)

Ahja, anledningen till att jag tog mig in på Claras blogg var ju då inte för att berätta det jag gjorde nyss, utan det var enbart för att få säga att jag älskar dig Clara med hela mitt hjärta och att du lyser upp min dag, jag skulle inte klara mig en sekund utan dig vid min sida, du betyder verkligen allt för mig, jag kommer aldrig någonsin att lämna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0