have fun bitch

hejsan, gud har inte hunnit bloggat har vart i stallet exakt hela dagen! har mockat 5 boxar tagit in alla hästar borstat dom, fixat åt W, städat osv osv. har även vart med babji hela helgen, han har hjälpt mig i stallet MOHAHAH. sen hjälpte han mig och städa rummet(såg förjävligt ut!)
nu liger jag i sängen och har nyss målat naglarna(ellinores julklapp till mig) hihi.
Imorrn är det skolan, vet inte så mycket hur veckan kommer se ut men ah ungefär så här;
Måndag: rida
Tisdag: julia? kan du;*
Onsdag: mayby jullllan
Torsdag: Rida med tjej gruppen/ 6 månader med älskling!
Fredag: ellinore :*
Lördag: ROMME med bäääääästa!!!
Söndag: fira dadddddy :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0