tjocka vs smala?

Alltså jag har tänkt på en sak? va spelar det för roll om man är tjock eller smal? vem har sagt att man inte ska vara tjock och man ska vara smal? eller ska vara mittimellan.. alltså efter som alla har anorlunda kropp så kan ju kanske inte alla ha den "perfekta" kroppen! vissa födds "kraftiga" vissa är jätte smala och kan inte äta upp sig?

Många "minderåriga" tjejer vill ju ha silikon tuttar? bara för att dom tror att alla killar gillar det? vem har sagt det? dom kanske tycker det är jävligt snyggt men kanske inte vill komma hem till sin mamma och; hej det är är min flickvän hon har 90 ö? hallå?
Sen tycker jag att det är så sjukt jävla omoget att mobba någon för det är tjock?!?!? alltså om den lixom har vart det sen den var barn så.. personen kanske inte kan banta?
okej det där är kanske överdrivet? men om man är så tjock tror jag att man vill det... oj det va visst en kille... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0