svar på kommentar

Svar: Man hallå?! läser du inte mina svar eller? jag skrev ju att det är en tant som förstört henne; Kolla vi köpte henne av helen men innan vi köpte va den en tand som hade köpte henne, tandten red henne fel, hon använde graman så perneau behövdes ju aldrig jobba riktigt hon använde gramanen fel, P hängde ju bara i handen. Men Maria(min tränare) hon har visat hur jag ska använda gramanen, jag ska släppa den ibland och jobba lite mer utan den sen ska jag inte hålla henne så hårt. Och va spelar det för roll om jag rider med graman på MIN häst? lixom det är ju inte olagligt? det säljs ju i hästbutikerna;)

Kommentarer
Postat av: k

Jag vet att de är lagligt? HAHA.

Men grejen är det att jag tycker synd om hästen när du bara höll i gramanen. Då tvingar man ner den. Jag orkar inte bry mig längre för du fattar ju ändå inte :-) Och ja, jag läser dina svar.

2012-02-10 @ 14:15:53
Postat av: linn

du "k" säg ditt riktiga namn, orka att du ens bryr dej om det. tack och hej!

2012-02-10 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0