hihi, hej allie :*

oj, hade helt glömt bort min blogg :o...
hihi, jag kan ju ta och berätta min halva vecka fram till nu :*
Fredag: Jag drog hem och red sen visare till ellinore, där färga jag håret duscha fixa mig sen drog vi till ella, där va julia ella athina pontus birk emil linus. alltså det va så hilma kul, alla va såååå snälla♥♥
lördag: Jag vakna upp hos ellinore hon skulle till stallet, jag med. jag åkte hem och sov.. ;) sen så drog jag ut till stallet, jag red och det gick sååååå bra :o hon öka och minsa jätte bra♥ senare på kvällen åkte jag till elias ch myste men han, jag sov där vi baka kladdkaka och spela kort, hahah..
Söndag: vakna berve älskling, vi gick ner och käka frukost och sprla kort, sen gjorde vi inge speciellt. sen åkte jag hem :* och red jag red barbaka hahaha... så roligt när man har en häst som inte har så mycket hull som mina ponnisar har haft, sen är hon 173. kan ju säga att jag hade ingen kontroll när jag galoppera på fälet.. ;)
och sen in städa rummet plugga och mös framför ponnyakuten med mamma :D
och här sitter jag, jevlar vilket inlägg ;) aja jag sov nyss, haha trött? ah.
men nu ska jag sova, pussss :*
älskar dig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0