About elias

* Du är tillsammans med? - Elias Johansson
* Och varför det? - För att jag älskar honom?
* Har han fått något smeknamn av dig? - Nope
* När blev ni tillsammans? - Juni 2011
* Hur täffades ni? - Skolan...
* Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nej det gjorde vi inte
* Hur gammal är han? - 16
* Älskar du honom? - dum fråga! ja det gör jag
* Har du slagit honom? - Jaappp
* Har du roligt med honom? - Ibland;);)
* Skulle du kunnna bo med honom? - Ja!
* Beskriv honom med tre ord? - Underbar,kärleksfull och omtänksam
* Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Så länge jag älskar honom
* Får han dig att skratta? - Alltid
* Säg ETT ord hur du känner för honom? - Det finns inga ord för det
* Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Typ Wallander, barnfilmer;)
* Får du fjärilar i magen när du ser honom? - det kan faktiskt hända , när vi varit ifrån varandra ett tag..
* Vad har han för ögonfärg? - Hahaha...
* Vad är det finaste du fått av honom? - Honom
* Har ni samma humor? - Hahaha, inte alla gånger;)
* Planerar ni framtiden ihop? - Inte vet jag
* Skulle han bli en bra pappa? - hahaha
* Vad gjorde ni senast ni träffades? - Vi sov, mös
* Vad gör han när han inte är med dig? - Är med kompisar? inte vet jag
* Är du svartsjuk ? - JAPP!
* Har ni bråkat nångång? - för många
* Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - ja
* Skulle du kunna vara otrogen? - Nej, det är onödigt
* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1 eller 2 veckor tror jag
* Har ni samma musiksmak? - Nja..
* Är han romantisk? - Hela tiden
* Är han en djurvän? - Ja det är han väl
* Kan han laga mat? - hahhah nej
* Är han envis? - Ja..
* Vad är det sötaste han sa sist? - Ett sms han skicka till mig

Kommentarer
Postat av: Elias

aw vad du är gullig älskling, du är helt obeskrivligt underbar! du är det finaste jag fått av dig också! men det är ju bara dom där filmerna du vill se med mig, du vill ju inte se mina kriminalfilmer :(

mina färger är lejonfärgade ju hahaha ;) och jag skulle bli bästa pappan man kan hitta, det har faktiskt min mamma sagt :D och matlagning är min starka sida! du har väl sett när jag steker på pytt i panna och värmer pan pizza och piroger i micron ? :D

jag älskar dig min fina! <3

2012-02-24 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0