väx upp skaffa ett liv fixa ett annat tidsfödriv

Bara för att jag vill, hatar tjejer som tror att dom är så jävla snygga och coola och att dom äger skolan! fuckoff har ni inget liv elr? det är därför jag blir så jävla arg när vissa säger att jag är det? wtf? e ja? jag kanske kan va bitchig och tro att jag är cool men oftas är int edet mot mina nära, ni som säger att jag e de släng er i väggen för känner ni mej svar: NEJ? så enkelt är det :D
vafan skriver jag om hahah... hej anna du som typ är den ända som läser det här ;)
det va 3 andra också hahah :)
jag ska nog inte ha en blogg som många läser kan ju lätt spåra ut :p
haha innan stallet nån dag :p

Kommentarer
Postat av: ellinore

hahaha clara taggar till :*

jag läser också din blogg gumman :D

jag älskar dig bästoo! :*<3<3<3

2011-09-18 @ 22:39:47
URL: http://eellinores.blogg.se/
Postat av: ellinore

hahaha clara taggar till :*

jag läser också din blogg gumman :D

jag älskar dig bästoo! :*<3<3<3

2011-09-18 @ 22:39:54
URL: http://eellinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0