tidsfördriv :*

STEG 1
Namn: clara

Födelseplats: västerås
Bor: en bit utanför irsta
Ögonfärg: blå tror jag 
Hårfärg: blond
Skostorlek: 38
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt:
höger



STEG 2
Skor som du bar idag:
tygskor
Dina svagheter: vet inte kanske... nej jag vet inte :P
Rädsla: höga höjder och läskiga personer



STEG 3
Första tanke när du vaknar:
JAG VILL SOVA
När somnar du: vet int eberor på är jag trött kanske 11 men jag brukar alltid fasna vid nå program så kanske 1-2?


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
cola
McDonalds eller MAX: donken
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: ice tea
Choklad eller vaniljglass: choklad



STEG 5
Svär du?:
japp
Sjunger du?: japp eller asså hemma bara ahahha...

Duschar du varje dag? japp!
Röker du?: neaj
Gillar du skolan?: fett mycket
Har du bra självförtroende?: jaråå
Kommer du överens med dina föräldrar?: mamma ja det gör jag väl :p

STEG 6
Har du under dem senaste 30 dagarna..

Druckit alkohol ? ja det har jag väl :)
Rökt?: nej eller kommer inte ihåg
Shoppat: ja
Ätit en hel ask müsli?: nej? haha
Ätit sushi?: nej
Stått på scen? nej
Skejtat: nej
Bakat?: nej
Stulit : nej
Rakat dig?: ja
Kysst någon?: ja
Kramat någon?: ja



STEG 7
Har du någonsin..


Däckat eller varit jättefull?: nej haha
Varit full?: nej
Blivit kallad hora? kan nog hända dock på skoj :p
Blivit nerslagen? nej ahaha
Busring någon?: haha ja
Gjort något som du ångrade?: ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov? ja det har jag!

STEG 8
I framtiden..


Vart bor du? i ett hus 
Hur vill du dö? ålder 
Vad vill du bli när du blir gammal? mormor eller farmor

 



STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
dom som allra mest
Antal CD-skivor du äger? jag vet inte för jag lyssnar inte på cdskivor hah!
Antal piercings?: 6 i öronen fler kommer ;)
Antal tatueringar?: noll, men kommer 
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: vet inte, 4 kanske


STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: ha super kul

höst: få bra betyg, umgås med kompisar & träna dressyr
När tar du studenten?: när jag har gått ut 3an? 
Vad gör du efter gymnasiet? möglar vidare hhaha
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja
Vad händer till helgen? träffa några tror jag sova med ellinore
Vad vill du helst göra just nu? sova!!!!


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?
ja kanske 
Vad tittar du först på hos killar/tjejer: hår, ansikte, MAGE
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?:
??
Vem är den perversaste peron du känner?: haha de finns många..
Hur många gånger har du varit utomlands? oj.. 13 kanske
Vilket land är bäst? thailand

hahah beräd bil känne rjag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0