EMINEM <3

tjenatjena, vill bara säga att jag Elias Johansson är the bloggmaster för detta inlägg efter att jag tagit mig in på claras lilla söta och fina blogg hihi :*
Jag vill bara säga att jag har haft en underbar dag, slänger även med en bild på dagens outfit på mig dåå, jag vet att ni vill se, hihi ;)
dagens för eran skull! kläderna totalt gick på ca 36508 kr tror jag, värt varenda öre måste jag säga!
Ja och sen nu vill jag meddela att jag är världens bästa person tillsammans med clara, och sen kommer marcus och mange tätt in på, men ni har inte riktigt nått toppen än, ni måste släppa att köpa saker under 30000, när ni kommer över det, då kan vi diskutera eran plats med oss bästa! Marcus min babe, jag vill att du ska veta att jag älskar dig och saknar dig massor men vi ses ju iallafall imorgon i skolan, och mange jag älskar dig också och vi ses ju någon gång om en vecka eller något, tack gode gud för det! Clara, dig älskar jag mest av allt, det finns inget underbarare än dig, du är det bästa som hänt mig, om jag säger såhär, så jävla mycket som jag älskar eminem, jag älskar dig mera, då förstår du hur mycket jag älskar dig! Sen att du aldrig kommer kunna slå ner mig är ju en annan sak menmen sånt man får leva med, du borde vänja dig med att inte vinna över mig, om man inte räknar med jävla nippeltwists som gör fu****king ont, inte okej!
Klockan är lång ifrån 13.37 men jag skriver det ändå: ELIIIIITE!!!      Det skrev jag bara för att det inte fanns en ända anledning till det, hoppas ni gillar det!
Jag tror jag skrivit klart nu, orkar dock inte läsa igenom om jag stavat något fel, för att läsa kan suga *** dvs ULL, jag vet inte vad ni tänkte på men jag menade iallafall ULL med ***. Det var då allt från mig, folket kan ju gärna kommentera om ni vill ha flera feta inlägg av mig då och då, isåfall löser jag det! PussÅgull, det var allt från mig. Elias <3 Clara <3 Ellinore <3 Mange <3 Marcus <3 Elias <3 Clara.. ja ni fattar, allt går runt i en fin cirkel, en fin 5kant må jag säga! hihi nu ska jag inte skriva mer, pözzz :*


Kommentarer
Postat av: Marcus

hahha! wow, har bara 4 ord! Helt jävla fucking awesome! Kan vart det bästa blogginlägget i världshistorian av blogginlägg! All min kärlek går ut till dig elias! <3 <3

2011-09-27 @ 22:24:42
Postat av: Elias

Hihihi tackar älskling, du vet, man har ju aldrig gjort något blogginlägg förut så man måste ju börja någon gång och självklart på högsta nivå! Kärlek till dig bror <3<3

2011-09-27 @ 22:27:54
Postat av: ellinore

kul att du skrev något fint om mig...fast är ju inte förvånad att du hatar mig ;)

MEEEEEEEEN snällt att du nämnde mig i 5kanten :D<3

2011-09-27 @ 22:46:11
URL: http://eellinores.blogg.se/
Postat av: juliaaaaa

finaste outfiten! shit asså ja måste verklgen veta vart du fått tag på kläderna! love<333333333

2011-09-27 @ 22:46:42
Postat av: Elias

Man tackar för kommentarerna mina hederliga bloggfans, känns som att det kan komma upp flera inlägg i detta kommenterar tempo!

Jo men Ellinore det ligger till såhär, att jag visste inget jag kunde skriva om dig eftersom att jag inte vill skriva något negativt på bloggen och inte ljuga heller, det jag menar är att med andra ord hatar jag dig ja ;) hahah nej det där var taskigt, jag ska nämna dig i något mer än en 5kant någon gång!

Och Julia, du som frågar vart jag köpt mitt fina outfit, det ska jag berätta för dig, det är köpt på butiken "Butiken för dig som vill ha fulaste kläderna till dyraste priset" och när man köper där så ligger priserna på sisådär 30 papp som man säger, sen ska man ju alltid vara värst så det drar ju iväg på priset, som på detta outfit, det där gula bältet jag hade, bara det gick på 8508 kr plus kläder för 30000, inte är det fula kläder inte tycker jag, peace out my fans, you make me alive or some fucking shit like that!

2011-09-27 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0