ellinores :*

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  1
Vad tycker du om kärlek? beror på
När kramade du någon sist? kommer faktiskt inte ihåg
Saknar du någon speciell person? a
Har du svårt för att bli kär? ah
Är du singel? jjappp
När fick du senast en komplimang? idag tror jag 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: neä
Hånglat med nån riktigt ful: nope
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? höhö..
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? i think so
Åkt ambulans? neaj
Gjort nåt olagligt? hihi japp
Fått din mamma att gråta? ..
Slagit ner någon? klart jag har?
Skämts över dina föräldrar? jaaaaaaaaaaaaa!!
Sagt jag älskar dig och menat det? ja, det har jag
Tar du droger? om jag har
Dricker du? vatten och sånt jag? 
Vilka kläder sover du i? har inga kläder när jag sover haha.. trosor och t-shirt
Vad hatar du verkligen? för mycket
Är du ensam nu? a 
Vill du gifta dig? tror inte det 
Vill du ha barn? not now

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? hahha...
Såg dig gråta? ellinore tror jag eller jag kommer inte ihåg
Fick dig att gråta? kommer inte ihåg
Du delade en dricka med? ingen aning
Du gick på bio med? ellinore
Skällde på dig? mamma...

Sa någonting till dig och vad var det? ringer dig sen puss

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? nej
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0