Elias på besök igen :*

Tjena, här kommer det ännu en busig spontan skrivning av elias som inte clara vet om, hihihi så himla busigt av mig (a) men jag passar väl på att liva upp bloggen lite medans clara sover, hon gick och la sig 20.16, mycket tidigt det! Jag kan ju även passa på att göra lika reklam för den nystartade bloggen http://bonerbrothers.blogg.se/ bloggen startades för ca 20 min sen och ligger redan på 367 läsare, starkt jobbat Marcus&Elias! Jo man tackar som man säger.. Bloggen kommer att bli riktigt bra så kolla den varje dag flera gånger då den kommer uppdateras flitigt. Och det jag ska skriva nu skrivs enbart för att en viss person (Ellinore Eeli) har tjatat så mycket på mig för att jag inte skrivit något om henne mer än den där 5kanten, men nu jävlar ska jag skriva, dock inte så mycket, för så mycket positivt finns det inte om dig ellinore, hahahah nejdå det var taskigt, nej men Ellinore du är en snäll LITEN flicka på hela 13 år, dock snart 14 tyvärr.. du är snäll, omtänksam och rolig, mange säger även att du är jätte gullig, jag fattar det som att du är gullig mot honom men det har jag aldrig varit med om av dig så jag kan inte säga att du är gullig.. nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt om dig och slänger upp en bild på våran skoluniform som vi måste gå runt i varje dag, dock klagar jag inte över det, dom är rätt sköna!
Visst fan är skoluniformen fin?
Nu har jag inte mycket mera att skriva, kastar upp länken igen: http://bonerbrothers.blogg.se/ så att ni verkligen inte glömmer att kika in på världens mest efterfrågade blogg. Nu tackar jag för mig för denna gång, KYSS&SMEK, ROLIG LEK. Fast personliga tycker jag man ska skippa "rolig lek", det slutar aldrig bra för den som tar kyss&smek som en lek, bara ett tips från mig igen, pözzhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0