du måste va det bästa jag har

åhhh allt jag skrev kom inte upp...
ellinore du är det bästa jag har det finaste jag har det undebarsate jag har, älskar dig för den du är!
sen kan ju andra dra åt helvete och sluta va så falska KYSS!
helgen har varit bäst! fredag t lördag sov m pullan drog t stan på kvällen och mööös
lördag t söndag myst med ellinore träffat super många gulliga personer :) fikat med ellinore :*
vi va på kultur natten ju och gud så kul vi hade haha... kanske berättar mer sen har skriv kramp eftersom jag skrev typ 4 A4 men det togs ju bort hehe :*
loveu;*

Kommentarer
Postat av: ellinore

jag älskar dig! :::*

du är bäst!

2011-09-20 @ 14:25:51
URL: http://eellinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0