bästa helgen, känns som den har vart i 2veckor :D

shit helgen har verkligen varit bäst!!! gud har inte varit själv en sekund :D
idag vakna jag upp brevid stumpan :*
vi drog ner och åt sen drog vi upp på hennes rum och kolla på skräckfilmen jag elias ellinore och marcus såg på igår fyfan.. säger jag bara...
sen drog vi hem t mig städa mitt rum haha.. sen kom elias och marcus, kolla på scary movie 3 :p
myssssssssssss! nu sitter jag i allafall och kollar på tv(det är nå skräk sak kul..).
imon vet jag inte va jag ska göra, vi har ju studiesAk :)
hihi söt! älskar tröjan fick den av allie och elina i julklapp:*

Kommentarer
Postat av: elias

hahahahah vi kollade på scream 3.. ;) <3

2011-09-26 @ 08:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0