HAHAHHAHH

tror jag har skrattat för ett år nu! shit. va på stan med ellinore, jag tror inte jag har skrattat så här mycket på länge! allt va bara så kul haha.. träffade elias å marcus vi fikade :)
jaja. sitter här och har nyss duschat, imorn drar ja t spa m mamma candise å dom ;)
ska bli ganska skönt att ligga och få massage menads min klass har sp prov.. hihi :D
kommer nog inte blogga så mycket under torsdag å fredag kommer hem på fredan men då drar jag vidare till bästa personerna(julia å elias å marcus) sover där hos marcus alltså :D
nu skrev jag en bibel...
juste jag hade matte diagnos i dag inte för att skryta men jag fick 14/17 å i sjuan hade jag typ 4/24 haha.. sen hade vi svenska prov vet inte va jag fick där men tror de gick bra :D:D:D
tjingg
mina änglar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0