wwe

OM DIG
1. Namn - clara holmström
2. Bor -  västerås
3. Syskon - 2 bröder

4. Ålder - 14
5. Född - 1997
6 Ögonfärg - blå
7. Längd - 171cm vill inte bli längre....
8. Skostorlek - 38

9. Höger eller vänsterhänt - höger

10. Stjärntecken - fisk
11. Hårfärg - coffe bean, brunt

12. Födelseort - västerås


DAGENS..
1. Låt - breack the law
2. Saknad - 2010

3. Kläder - neon thigts linne stickad tröja, shorts

4. Smink - mascara

5. Mat - bajs skolmat 
6. Göra sen - leka med allie och sen ut!

7. Godis - peppakakor... inte godis men ändå?

8. Pinsammaste - inget 

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - så kul min hobby faktiskt, haha...

2. Tycker du om godis - jjapp
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - exakt 43 gånger!

4. Äter du oftast nyttig mat - hahah om det vore så..
6. Är du stark - har ni inte hört att jag är body bilder (stav)??
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - RUMPAN! okej där tog jag i! kanske lilltån?

8. Tycker du att du själv är söt/snygg - nej men snygg/söt!

10. Du ger mycket komplimanger till andra - jadåå

11. Är du nöjd med ditt förnamn - hahah... clara? skulle du va det eller..?
12. Du tycker att du själv är smart - kan inte riktigt hålla med där...

11. Är du nöjd med ditt förnamn - ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
13. Vad är det sämsta hos dig - att jag är lite klumpig.. ibland..

14. Vad är det bästa hos dig -  att jag bara är klumpig ibland!

15. Har du bra självförtroende - jorååå

16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? 2-3 kanske

17. Du tycker om att vara med killar - som tjejer
18. Känner du dina grannar - ja faktiskt.. eller ja grannar..

19. Använder du BH varje dag - hahha.. jaa
20. Svär du ofta - ah fan!
21. Gillar du skolan - hahah NEJ
22. Har du någon gång skolkat - ja det har jag
23. Spelar du något instrument - nope

24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - dansat, fotboll handboll, kanot HAHAH, voltige, ridning m.m.
25. Har du några tatueringar - nej

26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - varje gång jag går går förbi

 

BRUKAR DU...
1. Sova - hahah ja!

2. Ta mediciner du inte borde ta - vet inte..
3. Snusa - ah hela tin kan inte va utan!

4. Dricka - läsk, vatten, juice, mjölv o.s.v jaa?, alkohol (hahah nejdå)
5. Skada dig - jjappp

6. Klä dig i svart - ja
7. Hata folk - nej inte hata

8. Lita på folk - dom som går att lita på ja

9. Skada dig med flit - nej

10. Drömma mardrömmar - nej då
11. Gå i skolan - ja
12. Gå i kyrkan - nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13. Vilja dö - NEVER

NÄR...
1. Åt du senast - 2 timmar sen
2. Läste du ut en bok senast - typ 28774 år sen kanske

3. Köpte du något senast -  idag 
4. Svor du senast - idag antar jag
5. Sjöng du senast - nyss
6. Klagade du senast - idag kanske
7. Klantade du dig senast - woop woop 

HAR DU...

1. För många vänner - nej
2. Förföljelsemani - nej vad det nu är 
3. Någon annan psykisk sjukdom - nej
4. Skadat någon - inte vad jag vet iallafall
5. Färgat håret - ja
6. Några piercnings - bara 6 hål i öronen
7. Några tatueringar - nej igen
8. Egen dator - yes
9. Gjort bort dig rejält -haha jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0