svar på frågestunden, part 2

Q:Favoritfärg?

A: Rosa tror jag, men på kläder svart

 

Q: Favoritdjur?

A: häst!

 

Q: Var tror du att du befinner dig om 10 år?

A: hemma fortfarande, hehe.

 

Q: Favorit kläd-affär? :)

A: gina!

 

Q: Varför är jag bäst?

A: du är född sån

 

Q: Hur kan du vara så fiin?

A: tack så mycket men du är fin elina :*

 

Q: Vilka bloggar läser du?

A: ellinores linnea allies elinas elins ebbas lydias joefins julias jonnas majas och många mer!

 

Q: Bästis/ bästa vänner?

A: klart ellinore allie julia linnea elina marcus birk

 

Q: Vem / vilka kan du berätta allt för?

A: elias ellinore julia

 

Q: favorit ämne i skolan?

A: HK

 

Q: bästa läraren?pussssssss love you<3<3<3<3<3<3

A: tina tror jag :* älskar dig med :*

 

 

Q:Bästavänner? (standard fråga haha...)

A: står där uppe :*

 

Q: 3 saker du inte gillar med dig själv

A: min mage, minahumosvändnigar, mina ögon

 

Q: 3 saker du gillar med dig själv, utseende/personlighet

A: att jag har sån rolig humor, mina ben, mina naglar haha?

 

 

Q: Varför är du så fin clarribarrii?

kram :*

A: du är min min ponny :*

 

Q: Är jag bäst?

A: ja det är du!

 

Q: Hur bäst?

A: jag vet inte, född sån

 

Q: Hur kan du vara bättre än mig fast jag är bäst?

A: jadu... :*

 

Q: Varför är du bortskämd?

A: för att jag inte är det!

 

Q: Hur växer gräs?

A: fråga nån annan

 

Q: Varför tycker du att Eminem är bästa artisten?

A: har jag sagt det? tar tillbaks det då!

 

Q: Exakt vilka delar används för att tillverka min mobil, dvs. Samsung Galaxy SII?

A: INGEN ANING

 

Q: Kommer dit videoinlägg bli kul att göra?

A: nej, men jag tror det kommer upp snart :*

 

Q: Vad ska du säga i ditt videoinlägg?

A: vet inte

 

Q: Varför ska du säga det?

A: -

 

Q: Vart är du exakt nu? (inte när du svarar på frågorna, NUUUU!)

A: skolan

 

Q: Varför var du där?

A: måste det

 

Q: Hur mår du?

A: bra

 

Q: Hur går du?

A: ett ben fram ett ben bak

 

Q: Hur springer du?

A: samma fast nortare

 

Q: Hur kryper du?

A: på knä

 

Q: Hur knyter du?

Hejdå, älskar dig!! :* <3<3<3<3<3<3<3

A: hahah, älskar dig :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0