svar på frågestunden, part 1

Q: bästavänner?

A: asså jag har många vänner, men dom som t.ex jag umgås mest med är allie, ellinore, marcus, elias, elina, linnea och min söta pulla

 

Q: favorit mat?

A: kebab... hehe

 

Q: favorit godis?

A: röda och gula döskallar ;p

 

Q: chips eller godis?

A: godis, chips blir äckligt i munnen...

 

Q: 3 personer du litar mest på?

A: julia, elias, ellinore. Jag litar på många men jag tog tre:*

 

Q: 3 saker du hatar?

A: mobbning, dryga barn, bitchar

 

Q: 3 saker du gillar?

A: bästa kompisar, elias, hääästar

 

Q: 3 saker du skulle ta med till en öde ö?

A: mat så det räcker i 5år, alla mina kompisar, ett hus

 

Q: hur kan du vara så jävla fin hela tiden?

kram !

A: åhh tack, alice du är fin!

 

Q: Är de sant att du har knullat en häst :O

A: hahah nej det är inte sant! ;)

 

Q: Varför ska du alltid strula med fiskar?

A: jag tycker att det är så oemotståndligt..

 

Q: Vem är du?

A: ja du pm jag bara visste elina..

 

Q: Hur gammal?

A: 14år

 

Q: Är du en tjejkille?

A: hahah ah!

 

Q: Är du nörden på skolan?

A: om jag är jag får mvg på alla prov!

 

Q: Vill du ha en bajskorv så kan jag fixa de;)

A: tack, men det behöver jag inte ;)

DU MÅSTE SVARA!!

 

Hej nu kommer några frågor!

Q: gillar du skola?

A: nej eller det är ju kul att träffa alla kompisar

 

Q: om du fick välja att vara en flygande gris eller en apa , vad skulle du helst villa vara ?

gillar du apor?

A: FLYGANDE APA!

 

Q: vad är ditt favorit godis ? :)

A: tror det står där uppe

 

Q: vad heter du i mellannamn?;)

A:  jag heter Clara ... elisabeth holmström

 

Q: vad vill du jobba som sen?

A: vet inte

 

Q: tycker du om mörkchocklad?

A: ganska

 

Q: vem är din cpigaste vän?

A: allie!

 

Q: vem är din jobbigaste vän?

A: elina och linnea när dom är tillsammans, haha nejdå :*

 

Q: tycker du att oboyflickan är fin?

A: NEJ!

 

Q: gillar du någon?

A: ah elias

 

Q: gillar du datorer?

A: men ja

 

Q: gillar du sniglar?

A: äter det varje dag?

 

Q: är du kär i klas-göran?

A: kan ju inte skriva det på bloggen, elias läser den ju..

 

Q: har du en toft har du en toft har du en toffsiloffsiloffs?

A: om jag har, hahah

 

Q: gillar du någon annan än elias?

A: clas-göran...

Q: är du glad?

A: ja

 

Q: svara i ett video inlägg!? om de blir mer än 30 frågor på din frågestund

A: nej orkar inte kanske kommer upp sen också:*

 

Q: gillar du att snusa?

A: nej

Q: gillar du att röka?

A: nej

 

Q: gillar du att dricka?

A: dricka måste man göra?

 

Q: gillar du att pussas?

A: nja.. hehe bara med elias :*

 

Q: har du åkt ambulans?

A: nej faktiskt inte

 

Q: gillar du 3:or?

A: det beror på 3 på skolan eller siffran 3? eller nej på alla ;)

 

Q: tycker du om telia?

A: nej det gör jag inte!

 

Q: hur mycket är klockan?

A: exakt nu är den 10.27.34

 

Q: hur länge skulle du kunna klara dig utan facebook?

hejdå pusspuss:*

A: prova förut det gick inte mer än 1 dag.. :p

 

Q: vem är din bästa vän?

A: har så många

 

Q: vad gillar du att göra på fritiden?

A: rida

 

Q: plattat hår eller lockigt hår ? va är finast?

A: båda är lika fina!

 

Q: tåg eller buss?

A: tåg går fortare

 

Q: flygplan eller bud?

A: bud? hahah

 

Q: hund eller katt?

A: hund

 

Q: häst eller åsna ?

A HÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0