inte bloggat på 2dagar och 12h

Hejsan, är så himla glad :D
sov ju med josefin i fredags, så mysigt. när vi vaknade på lördagen så åkte vi med hennes mamma pappa och syster ner till stan kolla på bekini till mig men jag köpte ingen utan det gjorde hon, hehe. sen träffa vi elias köpte godis den drog vi hem till josefin blev ute låste. HAHH ja:*
sen åkte jag hem till elias mös lite, fika MUMS! sen åkte jag till globen idag med mamma bigitta och ann och bigittas mamma:)
min vecka nu:
måndag: skolan, hem tror jag ta det lungt städa sen iväg sova med elina lisa och linnea tror ja.
tisdag: provrida en häst till mamma, sen till elias.
onsdag: skolan, sen hämta mig underbara häst! :D
torsdag: skolan, leka med allie. rida om jag hinner:*
fredag: pullan time! sova med henne lite
lördag: VENNE
söndag: VENNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0