GRYMT!

alltså den här helgen är verkligen varit bäst!
I fredags efter skolan så drog jag och allie och josefin ner på hälla köpte massa gott och sen hem till allie och tog lite bilder och sen fixa mat och allt sen kom ellinore som inte visste något;);;););)
vi hade överasknings fest för henne, HUR GRYMA VÄNNER ÄR VI INTE? :D
sen till gården KAOS! hehe..
Sen på lördagen vakna vi upp och jag drog nästan direkt till pullan och käka sen till stallet jag byggde upp en bana och sånt åt henne, hon är såååå duktigt!
Sen på kvällen så kom elias och vi tog det lungt, han sov här vi mööööös:*
Han drog för ett tag sen. ÄLSKAR DIG!
mer bilder kommer sen :* älskar err!

Kommentarer
Postat av: Elias

Jag älskar dig! <3

2011-11-20 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0