tidsak

VAD HETER DU?
Clara elisabeth holmström

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT?

Nej, tror inte det 
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV?

Ja

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?
Mina vänner, pojkvän
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS?

God morgon världens bästa, typ :*

VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN?
Elias
BRUKAR DU GOOGLA?
Varje dag.
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG?

Absolut!
HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
Ja.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
2

HUR SVARAR DU I MOBILEN?
Hej, hallå eller ah

VEM RINGDE DIG SENAST?
Elias

BRUKAR DU KOMMA I TID?

Nja

NÄR MÅR DU BRA?

När jag är i stallet

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?

På proen, av västerås tiding. WOOP HEHE
HUR KÄNNER DU DIG NU?

Pigg men seg

ÄR DU SMART?
Ja, eller?

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?

Jadå

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN?
Juice

ÄR DU BLYG?
Ja!!!!!!
HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
HEHE
VAD GÖR DU IMORGON?
Är på hopptävling, med ellinore

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
Djurplågeri!

VAD LÄNGTAR DU TILL?

Julafton och lovet.
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?

1997

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?
Nej, haha

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU?
Ja.
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?

Vet inte 
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?

Nej

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER?

Varken eller. Men snart måste jag..
HAR DU NÅGON PIRCING?
I öronen.
VILL DU GIFTA DIG?
Kan inte svara på det nu.
GILLAR DU ATT DANSA?
Ja men jag kan inte.

TYCKER DU OM SUSHI?

Usch

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:

Ja

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
När jag är nervös.

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE?

Någon dålig låt som ellinore spela ;)

KAN DU LAGA MAT?
Ja.

BLIR DU BRA PÅ KORT?

Nej.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Ellinore, julia
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?

Min häst

HAR DU SNYGGA SKOR?
Nja
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
Cpe mamma, cpe pappa

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
Nej
TRE FAVORIT FÄRGER?
Svart, olika & grått.

VAD ÄR KLOCKAN NU?

9.50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0