frågestund del 3

Q:hur länge har du och din kille varit tillsammans?

A: Sen den 26 juli :*


Q:vilka färger har du haft på ditt får?

A: Orange, blond, ljusbrund, mörk brund.


Q:hur länge har du ridit? :*

A: Typ sen jag var 5:*

 

 

Q: Är det okej om jag inte frågar så många frågor?

A: Ja, hahah


Q:Kan exponeringen i Riekkola ge cancer?

A: HAHA, va?


Q:Hur påverkas mänskligheten med påfrestningen av facebook?

A: Ingen aning!


Q:Vart finns elden när den inte brinner ?

A: Jadu...


Q. Är sterilitet ärftligt?

A. VA?


Q: Om man kväver en smurf, vad får den då för

A: Röd!


Q: färg i ansiktet?

A: begie


Q: Hur betalade riksbanken för sin första sedelpress?

A: Med silver eller guld.


Q: Hur vet man att en penna med osynligt bläck har tagit slut?

A: Man känner det

Hoppas du kan svara på mina frågor ;)

HAHA

 

Q: Bästavänner? (standard fråga haha...)

A: Ellinore allie linnea elina julia elias


Q: 3 saker du inte gillar med dig själv

A: Mitt hår, att jag är blyg, mina ögon


Q: 3 saker du gillar med dig själv, utseende/personlighet

A: Jag skäms inte så mycket, sen vet jag inte ;)


Q: Varför är du så fin clarribarrii?

Kram :*

A: durååå jonnibonnni :*

 

Q: vem är din bästa vän?

A: Ellinore, julia


Q: vad gillar du att göra på fritiden?

A: rida!


Q: plattat hår eller lockigt hår ? va är finast?

A: det beror på men jag gillar rakt.


Q: tåg eller buss?

A: TÅG :D


Q: flygplan eller bud?

A: Flygplan


Q: hund eller katt?

A: Hund


Q: häst eller åsna?

A: HÄST :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0