OMG VA CHILL !!

Hello alla idag ska jag sova med amalia verry fun!!!!!, igår den dan va så hilma härlig och omg jag är skar den määst ! Igår: Vakna jag ganska långt bort från bebis för vi sov i soffan vi somna där efter ha kollat på en bra film :) sen gick vi och åt frukost sen ut och hoppa stuttsmatta sen kom mamma vi drog hem t mig stallet red hoppa diken deet va svinkul ! sen käka vi sen tog vi bussen t stan och solade shhittt va skönt det va och jag fick en liten rand ! sen blev det subway smaskens :)
sen tog vi 21.50 bussen hem då gick jag och träffa Rasmus sen Christopher och Amalia :D
trevlanshh !
sen åkte jag hem och CHILLLLLLADDDDDEEEEE !
älskar er , puss verry goood dayy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0