10 saker ni inte visste o mig :)

jag såg att ellinpre gjorde det så jag va också tvungen :)
1. Jag har haft brunt, orange, blond och ljus brunt hår :)
2. Jag är svin rädd för små kryp.
3. Jag älskar att platta mitt hår.
4. Det bästa som finns är att vara med kompisar och rida och vara med familjen.
5. Mitt rum är inte klart fast vi flytta in för 4 årsen HHAHAH :D
6. Jag älskar rosa, vitt och svart.
7. Jag ska ta hål i naveln och i 2 till i öronen.
8. Jag har världens bästa mamma.
9. Jag gillar inte mitt hår.
10. Jag brlir lätt åksjuk :S
trevlanshh va ? :)

Kommentarer
Postat av: ella

Följ Sveriges största scene core blogg med bloglovin! :D Hon lägger upp roliga videos där hon tex är utklädd till en kyckling och skrämmer folk på stan, käkar mjöl med ansiktet inne i stan m.m. Sjukt rolig! Dessutom driver hon sveriges största scene core blogg och är KISSIES största rival



http://www.bloglovin.com/blog/1218732/epicfaiil-sveriges-storsta-scene-core

2011-04-21 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0